PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Salam Ramadhan

Salam Ramadhan kepada semua kawan-kawan..
Semoga Ramadhan kali ni membawa seribu keberkatan dan kebahagian buat kalian semua
Mohon maaf di atas segala kesilapan dan kesalahan yang aku lakukan
Secara sengaja ataupun tidak..
Kita hanya manusia..kadang-kadang 'terlebih sudah' kan..
Ampunkan daku..wahai kawanku..!!

Alhamdulillah..umurku masih panjang untuk meneruskan kehidupan
Menghadapi dugaan Ramadhan kali ini dan dugaan-dugaan seterusnya
Ku harap Ramadhan kali ni membawa perkhabaran yang gembira buatku..
At least biar la azam kedua ku tertunai..
Azam ketiga..belum nampak lagi rasanya untuk ditunaikan olehNYA pada tahun ini
Byk lagi jalan berliku yang harus ku hadapi

Hari pertama dan kedua Ramadhan telah dapat ku tunaikan
Alhamdulillah...terawih juga dpt ku tunaikan

Kelebihan terawih malam pertama:

Diampuni dosa orang-orang yang beriman sebagaimana keadaannya baru dilahirkan

Dan malam kedua:

Diampunkan dosa orang-orang yang beriman yang mengerjakan solat Terawih serta dosa-dosa kedua ibubapanya.

Moga diampunkan olehNYA dosa-dosaku dan dosa-dosa kedua ibubapaku

Tp aku tak bernasib baik semlm..iaitu terawih malam ketiga..
Aku sakit kepala..
Tp nasib baik hari ni dapat gak aku dtg keje..

Okla..
nnt aku update blog aku ni lagi..
Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

No comments:

Post a Comment

Popular Posts