PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Hari Jumaat...

Hari Jumaat
Lebih kepada holiday's mood
Pagi-pagi lagi aku dah fikir petang ni nak masak apa?
Kt umah ada udang dan sotong
Tp rasanya mcm nk masak megi goreng special..
Ermm..mcm best gak tu..atau masak nasi goreng..
Dah lama tak masak nasi goreng ni...
Sotong dgn udang leh masak weekend nnt

Semlm balik lambat
Disebabkan bas gie servis..
Nasib baik gak leh tumpang CC
Namun aku sempat gak masak
Bendi goreng dgn ikan bawal goreng
Okla utk org bujang..
Berselera gak aku makan sbb masak sendiri
Confirm xkan sakit perut laa...

Aku gak fikir..apa akan aku buat weekend ni
Walaupun holiday..tp kadang2 bosan gak duk umah
The best thing bila cuti ialah leh bangun lambat jer..
Then the rest.lebih kepada bosan
Nampaknya aku kena bc novel la kot nnt

Hari Jumaat gak la rehat paling lama
Satu hal lagi ni..Apa aku nk buat time rehat 2 jam setengah ni?
Nak gie Mines?errmm..macam malas jer..
Lagipun aina pun xde..
Duk jela kt meja..surfing or layan facebook

No comments:

Post a Comment

Popular Posts