PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, April 16, 2010

Raya Haji vs Kenduri

Raya Haji kali ni mmg memenatkan..perjalanan balik pada Khamis mlm tu (26/11/2009) betul2 menguji kesabaran..jalan jammed yg sangat teruk dari sebelum tol Gombak 11.30 mlm sampai ke Bentong 3.00 pagi..bayangkan la betapa lamanya duk dlm kereta..disebabkan letih dan mengantuk..kami berenti tido jap kt Bentong..memulakan perjalanan kembali pada kul 4.00 pagi..sampai di Gua Musang kul 6.30 pagi..dan sampai ke rumah kul 9.00 pagi..perjalanan 10 jam..mmg sgt lama..biasanya hanya 6 jam sahaja..sampai pagi raya..sgt memenatkan duk dlm kereta ni..apatah lagi yang memandu kan..

Sabtu mlm (28/11/2009) - Kenduri kesyukuran + solat hajat utk Makcik Yati yang pregnant 8 bulan..Semoga Makcik Yati selamat melahirkan baby boy dengan sihat walafiat..penat gak jadi tukang bubuh lauk dan tukang basuh cwn nie..nasib baik ada bibik yang jadi tukang basuh pinggan..aku dah pencen jadi tukang basuh pinggan ni..dah xlarat sebab tiap kali kenduri aku yang jadi mangsa basuh pinggan yang bertimbun..huhuhu..

Ahad (29/11/2009) - Kenduri Paksu..penat gak sebab jadi tukang kemas dan melayan budak2 kecik..di samping jadi tukang bagi door gift kat tetamu..

Antara gambar yang sempat dirakam..Xbanyak gambar yang sempat diambil sbb aku yang tersangat bz..hehehe


~Dengan Aisha yang sgt comel~


~Damia dan Aisha yang ku letak atas pelamin..sibuk gak nk jadi pengantin~


~Pasangan Pengantin ZUL & YANI-

No comments:

Post a Comment

Popular Posts