PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Bubur Pulut Hitam...

Semlm aku buat bubur pulut hitam.. hehehe.. inilah hasilnya.. walaupun nampak tak de la menarik sgt..namun rasanya better then beli kt kedai..tp still xleh challenge yang mak aku buat..
*
Nape aku xleh nk challenge mak aku?sebab pertama adalah pulut hitam yang aku beli tu kurang cantik..mcm dah agak lama..then santan pun kurang lemak..mcm dicampur dgn air..daun pandan lak dh kering..aku try cr kt kedai semlm..dah xde daun pandan...huhuhu..tp disebabkan aku nk mkn gak bubur ni..so aku tawakkal buat jela..
*
Abis gak la semangkuk aku mkn..Boleh laa...Next time nnt aku leh buat lagi..ini adalah percubaan pertama..It should be better next time..hehehe......
*
Apa lak aku nk masak petang ni yer?dalam kepala otak ni..rasa mcm nak mkn ns lemak jer..ermm...nampaknya balik karang kena la aku beli santan dan daun pandan lagi utk dimasukkan dalam nasi lemak..ikan bilis dan telur dan ada..semuanya bisa di atur...
*
Semlm menu berbuka aku amat simple tp aku suka sebab aku mkn sgt berselera dan sampai abis..hehehe...just hati ayam goreng kicap dengan kacang botol goreng..walaupun puasa dan xleh nk rasa..hasilnya tetap mantap..secukup rasa..
*
Petang ni buat nasi lemak lak...bestnya!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts