PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, April 16, 2010

Sakit Hati????

Hari ni aku sangat sakit hati..
Hari ni aku sangat emosional..
Hari ni aku sangat marah..
Hari ni aku sangat sedih..
So jgn lak sape2 nk sakitkan hati aku lagi..
Kan xsia-sia kena maki hamun free dgn aku hari ni..

Kenapa?

Sebabnya:

1. Kete aku kena calar dari depan smpai ke pintu belakang..
... Sape la setan yg busuk hati yg buat keje tak senonoh?
... Ada ke aku kacau hidup org lain?
... Dah berbakul-bakul aku sumpah seranah org tu..
... Demi Allah aku bersumpah dan doakan moga org tu mati kena langgar..
... Walaupun xbaik mendoakan orang camtu..tapi aku pedulik hapa...
... Sakit hati Tuhan saje yg tau..
... Aku dah cuba sedaya-upaya jaga supaya TJ tak tercalar..
... Aku sangat sayangkan TJ..
... Tiap2 bulan berkorban separuh gaji ..mau aku tak sayang...


Itula jgn buat aku sakit hati..ayat dh xde lembut lagi dah..nnt xsemena-mena org lain yg kena tempias.. What the h#*l? Setahun aku hilang mood nk keje..Sakit hati di atas perbuatan org lain...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts