PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

The Day Before My Birthday..

Besok birthday aku..hehehe...makin bertambah nampaknya usia aku..tp aku tetap maintain awet muda..(perasan sekejap yer)..

Nak dijadikan citer, birthday aku esk tau..tp aku dah dpt hadiah pd hari sabtu..dari kwn baik aku yg dtg dari KL semata-mata nk bg hadiah kat aku..eh..silap ..kedatangannya ke umah aku ada sampingannya sekali..iaitu untuk dating dgn bf dia yg mmg tinggal kt putrajaya...hadiah tu aku belum buka lagi sbb perjanjian aku dgn Ana (nama kwn aku tu ler) aku akan buka 8hb April...so tgh mlm ni leh aku buka...huhu...apa la hadiah dari Ana tu??jeng..jeng..jeng...

Then, semlm (Ahad) aku dpt hadiah gak dari seorng kwn (adik tuan umah aku)..dapat gelang magnetik..camner la adik tuan umah aku tu boleh bagi hadiah kat aku pun aku tak tau..bertuah badan..hehehe...dah dia nk bagi..aku ambik jela..rezeki jangan ditolak..tul tak?..

Skrg ni aku dah ada kwn baru kat umah..namanya Mida..kwn aku ni baru je dpt keje kt JPM..sebelum ni dia keje kontrak kt Jabatan Perangkaan Kelantan..semlm aku mengajar dia camner nk naik bas..kat mana bus stop..kat mana JPM..mcm2 la..bagus gak sbb dia ada aku yg boleh tunjuk ajar keadaan kt Putrajaya..aku ingat lagi masa mula2 aku dpt keje kt KKLW ni..semuanya aku belajar sendiri..bertanya kt org camner nk dtg ke Kompleks D..lastly sampai gak kt ofis..

Masa berlalu dan sekarang dh setahun 8 bulan aku bekerja di KKLW..usia pun makin bertambah..hehehe...hopefully ada suprise dari alfi esk...tak sabar nk tggu hari esk...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts