PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, April 16, 2010

2010 & 2009

Cepatnya masa berlalu..
Tahun 2009 akan meninggalkan kita sehari lagi..
2010...
- Akan menjadi tahun ke-4 aku berada di KKLW..
- Umur bertambah 1 tahun lagi..
- Laksanakan azam tahun 2009 yang belum dpt dilakulan iaitu berkawin..(gatainya aku...)
- Kenangan baru : kenangan yang manis sahaja.....
- Kehidupan baru..kehidupan yang bahagia dan gembira..tidak dibelenggu oleh hutang dan org yang berhutang dengan aku..(kepada org yg belum byr hutang aku..cpt2 la byr hutang weiii...dh 2thn berhutang...)
- Berharap dpt gie kursus kt Sabah..huhu (tp mcm xde kwn la kalau nk gie bulan Mei 2010 nnt)..Aza nk kawin la pulak...kalau gie bulan Jun 2010 takut aku lak yg nk kawin..gataiiiinyaa...
- Dapat bercuti ke mana-mana tp dalam hati nk gie Cameron Highland.. (ada saper2 nak join?...)
- Adikku, Miniey dapat keje tetap..
- Abah dan Mak dilimpahi rahmat dan diberi kesihatan yang baik daripadaNYA...
2009..
- Banyak kenangan suka duka dan pahit manis ditinggalkan..
- Alhamdulillah 2 azam aku telah dilaksanakan..
- Welcome to my life TJ ..i love u so much..
- Tahun yang sukar membuat pilihan
- Dapat tgk F1 live kat Sepang..tiket Gandstand free from Questnet..
- Bring forward 5 hari cuti tahunan dan 2 hari GCR..
Sekian, terima kasih...
Selamat Berkhidmat Untuk Negara yer kepada semua kawan-kawan..
~Welcome 2010 and GoodBye 2009~

No comments:

Post a Comment

Popular Posts