PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Harimau Bintang..hahaha..!!

Tadi aku duk relax-relax dalam ofis sambil menengok aku punya facebook..so ada la sorang kwn aku yg post kan dia punya personaliti based on haiwan..agak menarik ni..so aku pun mencuba la..ini la resultnya wahai kawan-kawan ku...aku rasa mcm betul jer..tp kalau ada yg nk leave comments pun apa salahnya..dipersilakan..

Mzrose telah mengetahui Haiwan Berdasarkan Tarikh Lahirnya

Mzrose Mawar lahir pada 4 April, haiwan berdasarkan hari lahir anda adalah
Harimau Bintang

Mcm comel je rimau bintang ni..hehehe...

Kamu seorang yang misteri. Kamu boleh berhadapan dengan tekanan dengan tenangnya. Kamu juga boleh menghadapi setiap senario yang menguji kesabaran tanpa perlu mengamuk untuk melepaskan geram. Kadang-kala, kamu ini kejam orangnya. Hmmm....kamu suka bergosip tetapi hanya bersama dengan teman-teman yang kamu percayai sahaja. Mereka yang bernaung di bawah harimau bintang adalah begitu teratur dan kemas orangnya. Tetapi, apa yang tidak tahan dengan sikap kamu yang mahu setiap sesuatu mengikut cara kamu. Sikap itulah yang menjadikan kamu senang hilang kawan. Namun, apabila teman-teman menghadapi masalah, kamu adalah orang pertama yang mereka cari.


ini lak komen daripada radin..exhousemate aku..hehehe...

Radin Ime Rahayu
kak ros mmg mcm rimau pung... wakaka


No comments:

Post a Comment

Popular Posts