PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Friday, April 16, 2010

Ole-ole dari Tawau..

Pada 28 Jan - 1 Feb 2010 lagi, Syah telah berkesempatan mengikuti rombongan ke Tawau, Sabah..aku pun dgn gediksnya telah memesan.. "abg jgn lupa beli brooch dan key-chain tau..heheheh"..jwpan cik abg aku tu spt biasa ler..."ok"
.
Dan pada 1 Feb tu..aku telah berjumpa dgn Syah di KL Sentral sbb dia akan meneruskan perjalanan utk balik ke Ipoh..Dia telah membeli 6 set brooch untukku..over byk la pulak..tp aku dgn bermurah hati telah utk memilih 5 shj.. (sebenarnya aku tamak nk semuanya..hehehe..) 1 set lagi utk adik kesygan Syah ler... (jgn tamak yer cik Rosmiah...) Syah yg suh aku ambik semua brooch tu sbb aku telah memeningkan kepala aku sndiri utk memilih yg mana cantik sbb semuanya aku berkenan..Pandai pulak abe aku ni memilih yer...Manakala key-chain dia telah beli sebundle..aku pilih 2 jela..over nk pilih byk2 buat apa..mana aku nak letak lagi..walaupun aku pengumpul key-chain yg tegar..hehehe...

.
Jom layan antara brooch yg dibeli oleh Syah untukku..terima kasih yer abg cyg ku tambing bucuk...hehehehe...lain kali beli lagi tau...
.


~ The most i like ~


~ 2nd place~

~ Batu mata kucing/mata rimau/mata gajah?..Ntah ler~
Mata gajah?uikk..macam xbetul je ni..hehehe..pedulik laaaaa...

~Lady in Red~

~Blue or Blues ni?~

~Ikan Tawau~

~Monyet a.k.a tambing ku sayang~



No comments:

Post a Comment

Popular Posts