PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Diri ku kah itu??

Pagi ni aku menerima satu msg di WAYN aku..msg ni dtg dari seorg kwn lelaki..msg yang ditulis adalah seperti berikut:

"sori To Say This...Awak nice gurl tp ada sesuatu yg sy x beberapa suka tentang diri awak..Sebagai kawan...sy harus bagitau hal nie.sy sedia terima akibatnya kalau awak nak marah kat saya..-Awk mcm takde sikap lemah lembut...Nampak mcm ganas je.ayat awak kekadang menampakkan keegoan awak yg tinggi.awak mcm tak pedulikan org lain.-awak...sy menegur krn sy sayangkan awak...saya nak awak jd lemah lembut...sy benci keganasan @ kekasaran.Sy benci keegoan yg x bertempat..-Ingat...Kekuatan Hang Tuah jd Lemah Bila Berdepan dgn Kelembutan Wajah n Kelembutan sikap Tun Teja...Kekerasan Lelaki Akan luntur dgn kelembutan wanita...Maafkan saya...akum..."

Lalu dalam hatiku tertanya-tanya gak..betul ke aku camtu..it was a good advice..tp dlm hati ni gak ada sedikit rasa tak puas hati coz aku rasa aku dah jd diri aku yg sndiri..i like the way i am...

So kwn2 mintak komen skit...sbb korang yg selalu dan hari-hari melihat aku..so aku rasa kwn2 sekeliling ku yg layak menilai diriku ni camner...Help me plzz!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts