PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

I'm Inconsolable..!!

Tetiba hari ni dtg mood utk menulis lak..aku tgh dgr lagu "Inconsolable by BSB" sebab tula aku buat tajuk aku camtu tu..rasanya pun aku mmg dlm inconsolable kot...

Semlm aku dapat MC sebab aku ke Hospital Putrajaya setelah sethn aku tak gie check-up. Just rutin check-up biasa je..tp aku rasa bengang gak la sebab doktor tu just tanya aku ok ke tak..of course la aku ok..sihat walafiat..tp dalaman tubuh aku ni aku mana tau kan..maklum la aku dpt check dgn doktor baru dan muda..maybe baru graduate kot..mcm tak tau sgt..biasanya kalau gie check-up aku kena ambik darah utk ujian T3..last year punya result darah aku normal jer dan tak membahayakan..itupun doktor suh aku fikir apa tindakan aku utk thn nie...bila gie check-up semlm pun..doktor tu pun tanya aku benda yg sama "awk nk operate ke tak?"...Alamak aii..ini yg aku malas nk fikir nie...

Sampai hari ni aku belum fikir lagi camner coz doktor bg aku tempoh sebulan utk berfikir..sebenarnya kalau operate ada kesan sampingannya..maybe peti suara aku akan pecah then aku kena makan ubat utk seumur hidup aku..aiii...susah tu..tp kalau tak operate lak..aku mmgxkan gemuk walaupun mkn 1 lori sehari..yg paling takut ialah lama-lama nnt leh dpt sakit jantung ataupun kanser..wawawawa..wa takut beb!!

Kadang-kadang terfikir gak nk berubat cara kampung..tp masalahnya aku keje kt sini dan bukannya selalu balik kg..kalau duk kt kg xpela..dah aku mmg dpt penyakit keturunan..bukannya aku minta pun sakit nie..

Keputusan aku setakat ni ialah aku nk tanya parents aku dulu..tnya pendapat kwn2..then pastu baru aku leh buat keputusan...takutnya nk masuk ward then ada bau ubat kt hospital..camner nie?tolong daku...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts