PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Sibuk ke?

Salam..
Semlm berakhirlah Syawal pada tahun ini..
Sungguh cepat masa berlalu
Dah byk kali aku cuba utk menulis blog
Tp masa tetap tidak mengizinkan..

Hari ni Pn. Hjh sakit mata..biasanya sakit mata akan diberi MC selama seminggu
Beban keje aku akan bertambah
En. WY lak..confirm akan menghuru-harakan hidup aku
Pagi ni pun dia dah huru-harakan pagi aku..moody kejap!!tensen kepala otak aku...
Nak driver pun..sabar laa..xpayah nk kelam-kabut..
Aku tau la tugas aku...

1st sekali ialah OVOP Bali 14-15 Nov 2009 yang nk kena settle
Nk kena buat meeting persediaan gak tu..tp nampak mcm xde ura-ura pun
Pn.Hjh and En.WY maybe akan ke Bali
Sape nk handle kes PIPUL?

2nd Bengkel PIPUL on 20-22 Nov 2009..lagi byk nk kena settle
Paper pun belum angkat lagi sebab pindaan tarikh..
Kalau sibuk dgn PIPUL sape nk siapkan JKID?

3rd Mesyuarat JKID on 23 Nov 2009..
Lagi hura-hara sebab meeting tu selepas PIPUL
Sempat ke buat persediaan JKID?
Sebab thn lepas sampai kul 2pagi aku bersekang mata dgn En. Zali kt ofis
Nak siapkan documentation utk meeting..thn ni camner?

Nampaknya schedule aku akan penuh dgn stress pada bulan November
Dah 3 thn aku buat keje camni..rasanya aku pasti dpt handle
Walaupun kadang-kadang aku akan hangin dan nk marah 1 badan kan..
Silap haribulan ada yg kena penangan mulut aku yg tak insurans ni
So kalau aku diam tu lebih baik jgn tegur laaa...

Beralih kepada topik lain lak..
Gambar sambutan raya PE 2009 yang sempat aku rakamkan pada 13 Oct 2009


Dengan As..skrg dh jd ex-PE, ex-ofismate...i'm gonna miss u budak kecik!!

Dengan Eda..ex-PE, ex-ofismate dan juga ex-roomate ku..yang selalu ku jadikan tempat bermanja2 dan buli dulu..skrg dah jadi mak org..sibuk lak Eda nk peluk teddy bear aku tu..!!jeles la tu sebab En. Amir bagi kt aku..hehehe...

Dengan Aainaa...kenal dulu bujang..pastu skrg dh pregnant anak ke-2..


Sempat lagi ambik gambar kr pantry pas potong lemang..Aainaa buat muka comel mcm Safiyyah lak..hehehehe...


Geng kuat PE yang membuat persiapan raya..kuat makan kot!!

Geng bujang..pilih la mana 1 yang berkenan di hati...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts