PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Moving Forward..!!

Halluuu everyone...

Baru je aku nk start menulis..ada lak seseorang yang telefon aku...xpela..aku layan dia dulu..tp dia telah menyebabkan aku kehilangan idea untuk menulis..kena recall balik ni..tulis jela apa-apa yang patut kan..
Pagi ni 'movers' dah datang untuk packing barang-barang yang mudah pecah..kalau ikutkan barang-barang kat ofis aku nk mmg byk..mmg xcukup 2 hari untuk pindahkan semua..jauh gak perjalanan daripada Putrajaya je MIECC, The Mines tu..kalau pakai lori kecik mmg siang malam la diorang nk pindahkan semua..kotak-kotak yang mengandungi file-file tu sememangnya sangat berat..camner la diorg nak angkat nnt..aku tgk movers tu kecik-kecik je orangnya..larat ke diorg tu?...
Bila dah sampai kt MIECC tu nnt..alamak..satu keje lagi yang harus dibuat..masukkan balik semua file dalam kabinet..ermm...mmg memenatkan gak laa..lagi satu semua fie tu kena tukar kulit sebabnya BED telah ditukar kepada BPE..kalau semua barang2 dapat dipindahkan dalam masa 2 hari ni..it should be ok laa..tp kalau end of this week tak siap lagi..mmg sengaja cari nahas laaa..aku lak minggu depan kena gie kursus selama seminggu..masak la PSU dan KPSU aku tu nak mencari file-file..
Banyak benda yang harus aku siapkan next week tetapi terpaksa ditanggungkan selama seminggu kerana kursus tu..xpela..10hb nnt aku siapkan..aku nk dapatkan pengesahan SUB untuk Skim Pencen aku tu..nk sign sekarang xleh lagi sebab aku cukup 3 tahun pada 3 Ogos 2009..so selepas tarikh tula baru SUB leh sign surat pengesahan tersebut..aiii...susah gak kalau camtu..terpaksa tggu aku balik dari kursus dulu laa nampaknya..
Seterusnya..aku rasa gembira hari ni sebab orang yang aku tggu dah balik..hehehe..tp yang tak bestnya..xde langsung 'key-chain' untuk aku..dia selalu camtu..gie outstation mana-mana pun xpenah belikan aku apa-apa..katanya 'ingatan dia padaku dalam hati pun dah cukup'....ermmm....xromantik langsung..tapi xpela...terima jela..
Then aku bakal realisasikan azam aku yang kedua coming soon..maybe within 2 weeks lagi..gembiranya..kalau nk tau azam kedua aku tu..hope tengok la post aku sebelum ni yer..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts