PENAJA RASMI.....!

KAWAN-KAWAN SAYA

Thursday, April 15, 2010

Menjelang Hari Raya..

Sebulan berpuasa..
Sekejap je masa berlalu
Pejam celik..pejam celik..
Hari ni dah 26 Ramadhan..
4 Hari lagi umat Islam di seluruh dunia akan menyambut hari raya
Hari Raya Aidilfitri

Di kesempatan ini juga..
Aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin
Kepada semua kawan2 yang selalu membaca blog aku ni
Andai ada terkasar bahasa atau tertulis sesuatu yang menyinggung perasaan kalian
Mohon ampun dan maaf yer..
Jemput la datang beraya kt umah..
Penat tau buat kuih raya utk kawan2 semua..
Hehehehe...
Kuih tunjuk!!

Aku akan berangkat pulang ke kampung halaman
Insyaallah pada hari Jumaat, 18 Sepetember 2009 (malam)
Harapanku agar raya kali ni lebih bermakna berbanding thn lepas
Setiap thn ketinggian adik-adik2 aku juga makin bertambah
Nampaknya diorg dah semakin besar..
Dan aku semakin tua..hehehe..
Yeke?eiii..muda pada wajah..tua pada umur..
Umur tu hanya angka right?

Utk abah dan Farid dah kubelikan baju melayu
Utk Farhana..baju kurung dan tudung sebagai pelengkap raya
Utk Miniey lak..aku hadiahkan baju kurung..
Then utk Faqieman dan Hafiz..mak yang belikan sebab aku tak tau size diorg tu
(duit aku bagi suh mak belikan jer..senang citer kan)
Dan..
Utk mak lak..aku belum beli apa2 lagi nie..
Bagi duit raya jela mak...xtau la anakanda nk beli apa daaa....buntu!
Sebab tiap kali beli kain..mak xsudi buat baju raya pun..
So jalan penyelesaian bagi duit raya jela...

Utk anak buah 2 org tu..makcik Mia bg duit raya macam biasa yer..
Hehehe...mak korang tu lebih kaya drp makcik laa..

Thn ni lak aku belikan 7 jenis biskut raya..
Kos pun mencecah RM200++
Okla tu kot..

So kawan-kawan..
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Batin..
Nak duit raya jugak!!

28 September 2009 (Isnin)..i will come back to the office
See yea..
Berhati-hati di jalan raya
Ingatlah orang tersayang...
Seperti mana aku mengingati kalian..
Hehehhe...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts